Tuesday, March 9, 2010

Orang Yang Ku Sayang-Sayang

Hafizah Nayan bersama dengan adinda bongsunya Nurul Huda Nayan (bergambar di hadapan rumah 25 tahun yang lalu).
Rabiatul Adawiah Aswardy yang sedang penat berjogging di Taman Tasik Taiping.
Aizad Akasyah Mohd Khairi
9 Mac 2010 kembali lagi tahun ini alhamdulillah. Atas kesempatan yang ada ingin saya nukilkan sesuatu di atas catatan peribadi saya ini... Selamat Hari Lahir buat kekanda saya Hafizah Binti Nayan yang menyambut hari lahir ke-33. Juga buat pengarang jantung kakak dan abang saya Rabiatul Adawiah Binti Aswardy, menyambut hari lahir yang ke-3 serta Aizad Akashah Bin Mohd Khairi pada esok hari (10 Mac) yang menyambut hari lahir ke-10. Moga kita semua berada di bawah lembayung rahmat kasih ILLAHI. Perbanyakkan amalan kerana bila-bila masa sahaja kita akan dijemput 'pulang'. Buat adik Nana dan adik Jat, jadilah anak-anak yang soleh dan solehah. Permata hati ayahbonda. Saya sayang kalian! *hari ini saya masuk pertandingan pantun. Ada harapan nak menang ke? :)

1 comments:

Si Kandil Hijau said...

pttla rasa mcm magnet ja nak follow blog nih...ha3! akhirnya bertemu dikau kekandaku...keep it up!

Post a Comment